1,8
3,6

bei Chórto, Thessaly (Greece)

From Horto take the road in the direction of Metohi (NE), then turn left upwards and take the dirt road until you meet the road Argalasti - Horto, which we cross twice. Afterwards, go downhill to the brook to meet another dirt road, which we follow up to Paou Monastery. After the monastery descend following the red points to the beach of Paou. From here along the seaside, partly following asphalted roads up and down again, until Horto.

Von Horto über die Strasse in Richtung Metohi (NE), danach links hoch und via Erdstrasse bis zur Strasse Argalasti - Horto, welche wir zweimal überqueren. Danach leicht runter bis zum Bach auf eine andere Erdstrassse, welche wir bis zum Kloster Paou folgen. Nach dem Kloster bergab den roten Punkten nach bis zum Strand von Paou. Von hier dem Meer entlang, zum Teil über asphaltierte Strassen hoch und wieder runter, bis nach Horto.

Από το Χόρτο ακολουθήστε το χωματόδρομο προς τη Μετόχι και στη συνέχεια στρίψτε αριστερά προς τα πάνω και ακολουθήστε τον χωματόδρομο μέχρι να συναντήσετε τον δρόμο Αργαλαστή - Χόρτο, τον οποίο περάσαμε δύο φορές. Στη συνέχεια, κατεβαίνετε προς το ρυάκι για να συναντήσετε έναν άλλο χωματόδρομο, τον οποίο παρακολουθούμε στη Μονή Πάου. Μετά το μοναστήρι κατεβεί στην παραλία ακολουθώντας τα κόκκινα σημεία. Από εδώ, κατά μήκος της παραλίας, εν μέρει ακολουθώντας ασφαλτοστρωμένους δρόμους πάνω και κάτω, μέχρι το Χόρτο.