Fahrzeit  2 Stunden 2 Minuten

2,6
5,3

angezeigt 960 Mal, heruntergeladen 34 Mal

bei Kobarid, Kobarid (Slovenija)

Heen of je de route loopt zoals wij hebben gedaan of andersom is het eerste deel lekker pittig. Wij hebben 1x een afslag naar links genomen en dan is 't echt ff klimmen en dan kom je bij een uitzichtpunt. Wij zijn daarna nog een stukje doorgelopen en toen omgedraaid en teruggegaan omdat wij 't idee hadden dat we anders niet meer bij de Slap Kozjak zouden uitkomen. Wij hadden geen kaart bij en zijn daarom terug gegaan en bij de splitsing hebben wij de oorspronkelijke route weer gevolgd. Een mooi tochtje met zeg maar vanaf halverwege mooie stukken. Vanaf daar wordt 't fototechnisch interessant. Niet te doen met een kinderwagen of buggy, rolstoel! Onze hond deze keer niet meegenomen, haar hebben we een rustdag gegeven. En hadden we haar wel meegenomen dan hadden we een vet probleem gehad bij/met de hangbrug. Die wiebelde nogal en daar is die van ons nogal bang van. Wil je alleen naar Slap Kozjak, loop de route andersom (je kan met de auto ook over de Napoleonbrug rijden en linksaf slaan en ongeveer te hoogte vd de camping Koren is een parkeerplaats) en loop bij de hangbrug rechtdoor. Heeft je hond geen angst voor de hangbrug, dan is deze tocht goed te doen met een hond. Voor 't eerste stuk als je loopt zoals wij neem dan wel water mee voor de hond, je komt daar nl. geen watertjes tegen en wat eten is ook verstandig. Veel wandelplezier!

• Foto von PaulArnoe

PaulArnoe 05.06.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Schitterende wandeling en een absolute must als je hier in de buurt bent.