Zeit  5 Stunden 7 Minuten

2,6
5,2

angezeigt 140 Mal, heruntergeladen 13 Mal

bei Mura, Catalunya (España)

ESPECTACULAR VOLTA PER LA ZONA DE LES FOGUEROSES, ELS OBITS I LA CARENA DELS GINEBRES, SORTIDA I ARRIBADA AL COLL D'ESTENALLES.
SORTIM DEL COLL D' ESTENALLES I ANEM CAP AL MONTCAU PER BAIXAR PER LA CANAL DEL LLOR, AGAFEM EL CAMI A LA ESQUERRA QUE ENS PORTARA A LA ZONA DE LA CINGLERA DE LES FOGUEROSES, PASEM SOTA I AL PEU DEL GEGANT, EL PALLER, AGULLA PETITA, ROCA ENCAVALCADA.... I ARRIBEN EXPRESSAMENT A UN MIRADOR PER GAUDIR DE UNES MERAVELLOSES VISTES DE LA CINGLERA, VALL DE HORTA I AL FONS LES MUNTANYES DEL PIRINEU, ARA TOCA PUJAR PER UNA CANAL A UN CAMI QUE ENS PORTARA ALS OBITS, DES DE AQUI TOT PASSANT PER LES PINASSES ANEM A LA CARENA DELS GINEBRES PER ASSOLIR ELS CIMS DEL MORRAL GRAN, MORRAL D' ENS BENS (EN AQUEST PUNT HI HA UNA VARIANT PER EVITA UN PAS DE GRIMPADA) I TURO DEL COLL PRUNERA, ARA TOCA BAIXAR AL SOT DE LA BOTA I PER EL TORRENT DEL CELLEROT ANAR FINS AL COLL D'ESTENALLES.