Zeit  5 Stunden 30 Minuten

2,7
5,3

angezeigt 758 Mal, heruntergeladen 42 Mal

bei Port des Canonge, Islas Baleares (España)

Bonica passejada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa.
Itinerari: urbanització de Son Olesa (Valldemossa) - mirador de l'Escaleta - caseta d'en Gregori - paret partió amb Son Ferrandell - Platja de l'Hort de sa Cova - camí de s'Hort de sa Cova - mirador - mirador de Son Olesa - urbanització de Son Olesa.
Aproximació: El nostre itinerari comença a la urbanització de Son Olesa. Per arribar-hi, prenem la carretera Ma-10 de Valldemossa a Banyalbufar i a l'altura del quilòmetre 72,900 girem a la dreta, passem pel costat de les cases de Son Olesa i deixem el vehicle a uns quatre-cents metres més enfora, en una cruïlla de pistes (386 m) (WP-01).
Observacions: Itinerari que discorre per trams importants sense camí i per un terreny rocós i tapat per la vegetació. En molts trams és complicat seguir el sender ja que l'antic camí ha desaparegut. És necessari seguir les fites amb molta atenció.
Baixar fins a la platja de l'Hort de la Cova des del (WP-11) i tornar en aquest mateix punt, representa una hora i mitja.
Més informació i fotografies: Blog Viaranys

Mehr anzeigen external

4 Kommentare

• Foto von Pouet685

Pouet685 30.03.2016

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Muy buena descripción. Hay que leerla en el blog.
    Es importante para los que no lo conocen el saber que no pierde detalle. Puedo decirlo porque conozco todo el recorrido y lo he hecho varias veces, aunque no en la misma forma.
    Gracias por compartir.

• Foto von jferrer

jferrer 31.03.2016

Hola Pouet(685),
    Molt agraït per la teva valoració i el teu amable comentari sobre aquest itinerari.
    Salutacions.

• Foto von Pouet685

Pouet685 01.04.2016

La dificultad para seguirla es debida única y exclusivamente a los tramos "selvaticos", en los que han desaparecido las antiguas sendas, pero no a la explicación, muy bien realizada.