Koordinaten 3206

Hochgeladen 16. April 2019

Aufgezeichnet April 2018

angezeigt 20 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Tradicional sortida de la colla de la bota, que és fa anualment, aquets cop feta en sentit invers, de, Monistrol de Montserrat fins Sant Feliu de Codines. Un total de 42,6 Km i 1900 metres de ascens acumulats i 1600 de baixada. Salut i bones caminades.
Kilòmetres altura i temps :
1 Montserrat Vacarisses on dinàvem abans, 10,6 Km i 486 pujada, previsió 3 hores.

2 Vacarisses L’obac 6,4 Km i 511 m. De pujada, previsió 2 hores ¼

3 L’obac cavall bernat on esmorzàvem abans, 8 Km i 332 m. Pujada, previsió 2 hores.

4 Cavall Bernat Les Arenes 4,2 Km. i 55 m. Pujada, previsió 1 hora

5 Les Arenes Pla dels Ocells 5,4 Km. i 255 pujada, previsió 1, 1/2 hores

6 Pla dels ocells Sant Feliu 10,7 Km i 362 m. Pujada previsió 2,5 a 3 hores

Aquí faltaria afegir el temps de esmorzar i dinar i parades.
Monistrol de Montserrat és una vila, cap del municipi del mateix nom, de la comarca del Bages. Està situat a l'extrem sud de la comarca, al límit amb el Baix Llobregat, l'Anoia i el Vallès Occidental. Està situat sota mateix de Montserrat i formant part de la muntanya
La Mare de Déu de les Arenes és una església del municipi de Castellar del Vallès inclosa en l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya.
Sant Sebastià de Montmajor, al Vallès Oriental, és un poblet de sis habitants en el municipi de Caldes de Montbui al Vallès Oriental. Està situat entre les muntanyes de Gallifa i del Farell. És un dels exemples que s'han conservat de sagrera medieval.
El Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac està format pel massís de Sant Llorenç del Munt i la serra de l'Obac. Té una superfície protegida de 13.694 haectàrees repartides entre les comarques del Bages, el Vallès Occidental, el Moianès.