4,4
8,8

angezeigt 6512 Mal, heruntergeladen 184 Mal

bei Queralbs, Catalunya (España)

NURIA-COMA DE VACA - QUERALBS,

• Foto von EmixUBU

EmixUBU 09.01.2016

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Ruta realizada el 6 de enero, con una buena nevada, y zonas con placas de hielo. La ruta es dura fisicamente y técnicamente también en muchas zonas del camino de los ingenieros.
    Hay 2 pasos equipados con 2 grapas y unos cables.
    En verano es para ir con cuidado en ciertos pasos y en invierno solo apta para gente habituada a los ambientes alpinos, material duro indispensable!

• chamorrin77 01.11.2016

Bien señalizado. Sin posiblidad de perdida.

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

• Foto von VilaBaulenas

VilaBaulenas 14.10.2017

Vaig fer aquesta ruta ahir dia 13-10-2017 junt amb cinc persones més. La veritat és que vaig gaudir d'uns paisatges meravellosos tot i que considero no és el millor temps que fer·la. Els punts on hi ha certa dificultat són quan trobes un pas amb un cable que et dóna seguretat de pas. A poca estona d'aquest lloc també trobes la dificultat d'una escalinata amb ferro que t'ajuda a baixar i que cal anar molt en compte.
    A l'arribada a Coma de Vaca és espectacular la vista de la vall on neis un tros més amunt el riu Freser.
    La tornada és més còmoda, tot i la pujada que hi ha des de Coma de Vaca fins d'alt la carena. D'aquí pràcticament és tot baixada, però cal no despistar-se per el risc de caure al farcit de roques i pedres que vas trobant.