Fahrzeit  7 Stunden 7 Minuten

• Landschaft

7,1

angezeigt 51 Mal, heruntergeladen 2 Mal

bei Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser - Taga - Puig Estela - collada veda - Cerverís - Ribes

estacio Ribes Centre

4 Kommentare

• enricfaura 14.09.2019

Una volta molt completa, amb grans panoràmiques en tot moment, tècnicament molt senzilla, esteticament molt completa, però dureta, csl anar minimament entrenat i no encantar-se.

• abellanjoan 16.09.2019

Bona tarda Manel... soc en joan abellan soc corredor de muntanya i amb el meu grup d'amics portem 3anys que a la tardor pugem cada dissabte o diumenge a fer rutes pels voltans de ribes de freser.... i fa 3tardors que ven obrir un recorregut per dintre del bosc del cornador per poguer accedir des-de ribes a la serra de la canya i tenir a tiro el cerveris i el balandrau...... durant tot aquest temps no he trobat cap ressenya d'aquest recorregut per cornador per lo que ens creiem que erem els unics que el feiem.... fins i tot l'en fet de nit... l'unic que nosaltres el comencem just on la pista que porta a pardines surt una altre pista cap el refu erola.. en aquedta curva hi ha un retol d'informacio just aqui comencem o acabem la travessa del cornador....... he vist que tu un cop fet el puig ja baixes mes directe a la pista..... i et edtic intrigat com es quevs'et va ocorrer pasar per aqui.... perque durant 3anys mai ens en trobat a ningu......

• Foto von Manel Borrell

Manel Borrell 16.09.2019

Hola Joan, la baixada des del Cerverís fins a la pista la vam fer una mica per intuïció i una mica mirant un plànol de l'alpina que marca un camí des de la pista fins al collet Bo. Des del Cerverís vam seguir la carena intentant encadenar clarianes. El camí de tota la vida crec que baixa al refugi Font Freda i es troba bastant fressat abans d'arribar a Puig Cornador, crec (baixa en direcció NO). El Puig Cornador el vam passar sense veure'l ja que està enmig del bosc però sí vam trobar una antiga cleda molt aprop (waypoint). Un cop a la clariana del coll Bo vam buscar el camí que marca el plànol de l'alpina en flanqueig cap un torrent i font. No vam trobar la font però vam anar trobant rastres de camí en aquesta direcció fins que, arribats a un torrentet, vam tirar avall fins la pista. Aquets tram és troba força abandonat i amb restes de camins perduts però com que la pista és a prop s'hi arriba sense massa dificultats. A veure si trobeu el camí i el marqueu, aniria molt be.

• abellanjoan 16.09.2019

nosaltres sempre l'agafem en la curva que es bifurca la pista... llavors fem mes tros de bosc al fer-ho de pujada el ritme es mes lent i sobretot tot el bosc esta molt brut i avançar es molt entrentigut (de baixada la veritat que gaire mes rapid no ho es... jajaha).... la propera vegada que pugem ho farem amb el teu track... un cop pasat puigcornador el bosc no es tan espès i hi han mes clarianes i es facil arribar al començament de la tanca... lo mes dificultos es de la pista al turo per lo brut que esta el bosc aixi que probarem el teu track a veure si guayem en eficiencia..... ja et tindre informat de com ens va.... i gracies per contestar... fins aviat