Zeit  2 Stunden 10 Minuten

1,7
3,4

angezeigt 710 Mal, heruntergeladen 14 Mal

bei Carme, Catalunya (España)

Orpí. Ruta dels Solans

Ruta circular amb sortida i arribada a Can-Bou ( Orpí ).🚶

Present circuït també és apte per BTT.🚴

El recorregut discorre per la part denominada "Els Solans" (solei ) oferint unes excel.lents vistes del municipi i de Montserrat; muntanya la qual es divisa en molts moments.

Durant el decurs de la ruta es divisen masies del municipi i barraques de pedra seca; algunes d'elles de gran bellesa.

El punt de partida és Can-Bou; d'on es surt direcció a Cal Violant i Cal Palet, on s'agafa el camí que ens portarà a la Fassina i a un gran camp el qual es bordeja pel costat fins trobar un camí d'estat irregular el qual és la "Porta dels Solans". Al llarg d'aquest camí es podran divisar barraques de pedra seca i camps de conreu; també es pot observar un jaciment ibèric i trobar algún fòssil. Es seguirà present camí fins a trobar l'encreuament amb el camí que porta de Carme a Coll-Bàs on es trencarà a la dreta, es passarà pel costat d'un camp amb oliveres al costat i s'enfilarà el camí detornada cap a Can-Bou. Es seguirà un sender el qual conduirà cap al Torrent de les Escodines ( es travessa amb facilitat ). Després d' una petita però moderada pujada s'arriba al destí.

Present ruta ofereix variables la qual la poden allargar/escurçar.

En tot moment es passa per camí i no es trepitja asfalt. L'Ordre de la mateixa es pot fer en sentit tant en sentit horari com antihorari

Bona caminada wikiloker's ☺!🚶

Pep Argelich 25.01.2015

Ruta Circular per Orpí.
    Sortida i arribada a Can-Bou
    Ruta de nivell fàcil apte per a tothom
    Excel.lents vistes del municipi i Montserrat