Fahrzeit  3 Stunden 5 Minuten

3,3
6,5

angezeigt 568 Mal, heruntergeladen 33 Mal

bei Cala de Portinatx, Baleares (España)

De S'Arenal petit anam per sa costa amb direcció cap a Portinatx, passant per S'Arenal Gran. Es temps amenaça que pot ploure, cosa que ha passa't per la tarde, pero sa caminada ja l'havíem acabat.
Passant per es Portitxol anam direcció a n'és far des Moscarter de 52 metres d'altura.
Seguim anant per la costa per anar per es carrerany que mos du a caló de ponent, un camí que es com si estigués esfonsat i per sa part esquerra en pocs moments pots vore s'aigua perquè molts de trams fa pujada e impedeix sa vista. Però no deixa se ser un camí molt polid.
Des caló se ponent arribam a cala d'en Serra, amb trams que són un poc més difícils, ja que hi ha pujades i sa costa sempre té sorpreses.
Després de sa cala d'en Serra se fa sa llarga pujada fins a n'és puig d'en Rei (venda des murtar) en què quan tornes la vista enrere te ofereix unes panoràmiques que ses fotos no poden fer justícia.
Parada a esmorzar i continuar per agafar sa baixada i tornar a S'Arenal petit.