Zeit  3 Stunden 31 Minuten

1,4
2,9

angezeigt 35 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Riells i Viabrea, Catalunya (España)

Caminada curta però intensa pel Parc Natural del Montseny des de l'Abadia de Sant Martí de Riells on aparquem. Pujem pel Sot de Llobateres per un sender poc marcat i brut a l'inici, just creuar el torrent, una pujada amb força desnivell seguint el curs del torrent.
Deixem el Sot de Llobateres i passant per el trencant que va a Santa Fe del Montseny seguim fins al Collet xic on ens desviem cap a la dreta per grimpar fins a pujar a les roques més altes dels Esqueis de la Mosquera amb molt bones vistes. Desgrimpem i tornem cap al Collet i comencem la baixada que ens portarà al curs de la Riera de Riells, passant per la Canal Curta i la Canal Llarga per una forta pendent.
Arribem a la Riera i després de visitar el Gorg Negre seguim pel costat de la riera caminant vora del curs del riu per un sender poc marcat passant pel Clot de l'Infern, atrevessant la riera varis cops (sense mullar-nos en cap moment, però s'ha de tenir en compte possibles crescudes del cabdal d'aigua en temps de pluges).
Seguim fins arribar a la Font de les Fogueres on el sender ja es fa més nítid i còmode fins al Camí Vell per on acabarem on hem començat la caminada.
Torrent. Girar a la dreta sender a l'esquerra del torrent.