Zeit  8 Stunden 52 Minuten

4,8
9,5

angezeigt 5947 Mal, heruntergeladen 171 Mal

bei Sant Llorenç Savall, Catalunya (España)

RUTA CIRCULAR, PEL MASSIS DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I LA SERRA DE L'OBAC.
SORTIREM DE SANT LLORENÇ DE SAVALL.VILA I MUNICIPI DE LA CAMARCA DEL VALLÈS OCCIDENTAL,DIRECCIÓ LA CREU DEL RICO,MOLI DE LA ROCA,ABANS D'ARRIBAR AL MOLI ES POT TRAVESSAR LA RIERA EN UN LLOC,ON POSA PARKING,I ET ESTALVIES D'ARRIBAR AL MOLI. COLL DE LA PALOMERA.PEDRA D'ALIGA. COLL GAVATX. DESPRÉS AGAFAREM UN SENDER, AMB MARQUES VERS, I PUJAREN PER UNA CANAL AMB MOLTA PENDENT, QUE ENS PORTARÀ A UNES BAUMES, ELS ÒBITS.
SEGUIM EL SENDER QUE ENS PORTARÀ AL CAMÍ QUE VE DE LA MOLA AL COLL D'ERES I D'AQUI COVA SIMAYA.SITUADA AL VASSANT EST DEL MONTCAU A UN 900 M D'ALTITUD, ÉS UNA DE LES MÉS ACCESIBLES I VISITADES.ELS SEUS 375 M DE RECORREGUT LA CONVERTEIXEN EN LA COVA MÉS LLARGA DEL MASSIS DE SANT LLORENÇ DEL MUT I SERRA DE L'OBAC.SI VOLS ENTRAR A LA COVA PORTA LLUM
TORNAREM SOBRE ELS NOSTRES PASSOS, DIRECCIO EL COLLET DEL LLOR I FONT DEL LLOR.EL MARQUET DE LA ROCA.LA MUNTADA. EL MOLI,I DE NOU SANT LLORENÇ.