2,1
4,3

angezeigt 605 Mal, heruntergeladen 15 Mal

bei Nin, Catalunya (España)

Es tracta d'una caminada per l'alt onyar que ofereix paisatges d'interès natural. Comença a S. Romà. Per arrivar-hi cal agafar la carretera que surt de la C-63 d'Anglès a Sta. Coloma, a la dreta abans d'arrivar a S. Martí Sapresa. Seguir en cotxe fins a S. Romà, que coincideix en el punt on la pista passa a ser de terra.
Es segueix 1,5 Km per aquest pista fins prendre un trencant a la dreta que ens mena al curs de l'alt Onyar tot passant per boscos de roure pènol. Paissatge notable. Al arrivar a la Resclosa es segueix el curs del riu fins l'indicador de "Bassa d'en Turon". Una vegada estem aproximadament a la meitat de la vorejada, es trenca a la dreta (indicador Les Guilloteres). A mesura que ascendim canvia el paissatge fins arrivar a Les Guilloteres. D'aquest punt es pot creuar la carretera per fer la circular al cràter, però en aquesta ocasió agafem un camí a la dreta que indica Font de can Bosch. Al arrivar a la Font, que està tancada, seguim el marge del camp treballat i ascendim uns 100 m per la muntanya fins arrivar a un camí fresat. Aquesta part no està indicada però només cal seguir en línia recta. Trenquem a la dreta i posteriorment a la esquerra fins arrivar al camí de terra que ens portarà al punt de sortida.