3,5
6,9

angezeigt 81 Mal, heruntergeladen 6 Mal

bei Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)

Ruta circular amb sortida i arribada de Sant Llorenç de la Muga per anar al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Terrades, un dels punts de l'Alt Empordà que compta amb més tradició i més devoció de la comarca. Des de molts pobles de l'Empordà s'organitzen pelegrinatges al santuari i s'encomanen anualment a la Mare de Déu, patrona dels esportistes.

0km. – 0’00h. Sortim de Sant Llorenç per la pista que voreja el pantà de Boadella.
2km. – 0’20h – Can Mateu. Cartell Itinerannia. Deixem la pista, desviant-nos per un corriol a la dreta.
5km. – 1’15h. Santa Magdalena. Mirador privilegiat de 360º. Baixem a
6km. – 1’35h. Santuari de la Mare de Déu de la Salut. Desprès del cafè seguim baixant a
7km. – Pista del pantà.
9km. – 2’00h. Indicador -Can Serrallonga-. A l’esquerra.
12km. – 2’35h. Can Mateu. Tornem a ser on hem agafat el desvio cap a Sta. Magdalena.
13km. – 3’00h. Sant Llorenç de la Muga

13k- 2'57h. - 4'5 vm (28.12.2019 Sants Inocents - cumple del Pacu)