Fahrzeit  3 Stunden 4 Minuten

3,9
7,7

angezeigt 64 Mal, heruntergeladen 5 Mal

bei Sant Rafel de Forca, Baleares (España)

Desde Sant Rafel hem anat direcció nord, per passar aprop de sa Talaia de Sant Rafel i anar a buscar es cami des pou de Gatzara, es cual hem fet un rato, però prompte hem girat a la dreta i desde aquí anar en direcció a sa carretera que va de Sant Rafel a sa ronda de davora can Bernat.
D'aquí hem vist que es torrent de Canal de Fruitera estava net i s'ha decidit seguir-lo, sense sabré si estaría net de dalt a baix, cosa que si ha passa't i mos ha estalviat un centenars de metres anar per es torrent en fes de seguir sa ruta habitual. A DESTACAR QUE SEGURAMENT EN PRIMAVERA, ESTIU ES TORRENT SI NO TE UN MANTENIMENT S'OMPLIRÀ DE CANYAS I BRASER I FERA CASI IMPOSIBLE ES SEU PAS.
En acabar es torrent mos quedaven 2 km per sa banda més curta per arribar un altre volta a Sant Rafel.
Ruta d'Interior per es voltants de Sant Rafel sense gaires pujades e indrets molt típics de sa nostra Eivissa interior.