4,3
8,6

angezeigt 3680 Mal, heruntergeladen 91 Mal

bei Sant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

Sortida dels Cims dels tres Turons-la IV- a Sant Vicenç de Montalt-
El primer quilòmetre i mig és pels carrers, després deixem a l'esquerra can Milans del Bosc,etc. Hi ha molta pista, com és natural al Maresme (abans Costa de Llevant).
La pujada al primer turó: Turó de la Vilanegra, és llarga i molt rosta. Aquest turó amb restes neolítiques. El Turó del Mig, més accessible, ja que soms amunt. I al de Montalt també una bona pujada,encara que no tan notable com la primera. Per tenir vistes s'han de buscar els llocs,ja que,tot és molt boscós- I ja força avall, quan arribem a l'urbanització de luxe de Supermaresme, just abans de l'asfalt, a la dereta tenim també restes d'abans,al lloc del Rocs d'en Magí
No he fet reportatge-(La foto dels tres turons de J.Surinyach)
I de gener de 2015 veure:

Mehr anzeigen external

Carretera d'Arenys de Munt

2 Kommentare

• Christian888 17.03.2013

Felicitats per la ruta! Molt ben trobats els camins per fer la sortida més interesant. Però l'hem fet avui i em trigat 5h sembla que el camí estigui fet amb bicicleta per totes les draceres de trialeres que agafa i el temps que marques. Una observació, estaría be que marquesis en el track els tres turons ja que nomès està el Montalt i casi ni te n'adones de que has fet cim.
    Salutacions!!

• Foto von Joan Benet

Joan Benet 27.03.2013

Hola i disculpa el retard, però es que he volgut marcar els altres dos turons, però el wikiloc no permet fer-ho, si no és de nou.
    La cosa era de que hi havia massa "presió", per atura-me a marcar el punt corresponent. I es veritat que no t'adones del "cims", ja per la planuria que tenen. I va ser a peu, jo abans corria, però vaig estar a punt de perdre la vida sota un vehicle. I no me he pogut refer del tot. Ara vaig més amb bicicleta, però aquest dia va ser tot a peu, encara que a dalt varem trobar-nos bicicletes que feien també el recorregut . Gràcies