Zeit  5 Stunden 38 Minuten

4,0
7,9

angezeigt 2280 Mal, heruntergeladen 176 Mal

bei Urús, Catalunya (España)

Avui hem fet la Tosa d'Alp, pujant pel PR fins al Coll de Jou i després pel GR fins al cim i al Refugi Niu d'Àliga. El descens l'hem fet pel Serrat de les Pedrusques, fent així una volta circular. El punt de sortida és el bonic poblet ceretà d'Urús. Aparquem al carrer principal i en una cantonada d'un edifici ja veiem una marca del PR. Fins al cim no tindreu cap mena de problema però la baixada és una mica més complexa perquè es fa seguint rastres, camins poc definits, algunes fites escadusseres i uns puntets blaus pintats en alguns arbres. Tampoc és que tingui molta complicació ja que en la major part del descens sempre veiem Urús al fons i el GPS us anirà molt bé per orientar-vos en aquest tram. Bonica matinal que pels que estan mínimament en forma que es pot fer en 4 hores més o menys, això si, superant uns 1300 metres de desnivell positiu.

Mehr anzeigen external

• Foto von mh.prati@gmail.com

mh.prati@gmail.com 28.05.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

La vuelta toda sin pista..