Fahrzeit  2 Stunden 21 Minuten

1,9
3,9

angezeigt 30 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Masía de Mollet, Valencia (España)

De la font del Salze, on deixem el cotxe, ens dirigim cap a l'ermita de Sant Miquel. Abans d'arribar prenem a l'esquerra la pista que puja al coll de les Saleres, on intentem veure la mina d'argila. Després reculem uns cinc-cents metres per emprendre la pujada al Mollet, que va pel cotat del Frare. La sendera és empinada i pedregosa. Són 180 metres de pujada fins arribar al cim del tossal del Mollet. Una volta dalt, arribem fins la part més alta. El camí, ací dalt, està molt perdut entre blosc de roca de rodeno, arbustos, arbres i restes de construcció de l'antic poblat. De tornada, prenem la baixada que porta en vistes del terme de Borriol. La baixada és molt més suau i arriba fins la carretera que porta a la nova ermita de Sant Vicent de Moró i la font del Ros, a la part alta del barranc del Molí del Roig. També hi ha una altra carretera que porta al GR que ens duria a la Pedra de Borriol. Nosaltres prenem direcció contrària per la pista que va per l'ombria del Mollet cap a la font del Salze.
La vegetació és molt frondosa en tot el tossal, però especialment en la part de l'ombria on el bosc es fa intransitable. Pi blanc, carrasques i margallons ben desenvolupats. Bruc, bruc d'hivern, matapoll, aladern, aladern de fulla estreta, murteres, enfiladisses com el lligabosc mediterrani i tot tipus d'estepes. A la part més humida está ple de molsa i líquens.