3,2
6,4

angezeigt 79 Mal, heruntergeladen 3 Mal

bei Prats de Balaguer, Occitanie (France)

Ens llevem després d'una nit de forta tempesta, i de fet, encara plou. Així doncs que esmorzem i recollim tranquil.lament esperant si escampa. A les 8 del matí sembla que ja no fa res i emprenem la marxa. No passa ni mitja hora que comença a ploure de nou, i aquesta ens companya tota la baixada, que per cert té alguns trams força dolents. Afortunadament en arribar a les primeres passeres de les Gorges ja para, i podem fer la resta de la caminada més relaxats, podent gaudir de les espectaculars gorges i tot el conjunt de passeres i ponts. A les 13 h. ja som a l'aparcament de Thuès i després de menjar alguna cosa cal decidir com retornem a Puigcerdà. Pensàvem agafar el tren groc, però surt a les 18,30, per tant tenim una espera massa llarga. Busquem un bus, però només n'hi un que acaba a Font Romeu, tot i així l'agafem pensant que ens apropa al nostre destí. En arribar al final del trajecte no trobem cap més tipus de combinació i després de diverses trucades, trobem dos taxis, que per un preu raonable, de ens ve a recollir i ens deixa al costat del vehicles.
El desnivell no està bé doncs el GPS va fer coses rares