Zeit  4 Stunden 47 Minuten

3,1
6,1

angezeigt 1001 Mal, heruntergeladen 67 Mal

bei Vallada, Valencia (España)

RUTA
Circular: Si
Max Altitud: 720 m
Min Altitud: 308 m
Duració total: 4:47:52 hores(En moviment3:20:00).
Comencem en el pàrquing de La Ermita. La senda comença enfront del Parking, creuant la carretera, hi ha un cartell indicador de rutes per la zona. Als pocs metres creuem el barranc i el seguirem un ratet fins desviar mos a la dreta, la senda comença a prendre certa inclinació. En primer lloc anirem a la Penya l'Àguila xicotet mirador de la zona. Tornem enrere per el mateix lloc fins tornar altra volta a la senda que ens portara fins un creuament de sendes. Dreta al Castell, esquerra al penyo. En primer lloc anirem al castell i després al penyo. Desde els dos llocs les vistes de tota la vall son impressionants. La pujada al penyo no entranya molta dificultat però hi ha que anar amb molt de en compte. Hi han cables per ajudarmos a pujar. Precaució al baixar, es fàcil patinat i caure. La senda ens porta fins una pista amb molt bon estat. La continuarem durant aproximadament 1600 metres per agafar una senda a la dreta que ens portarà fins la carretera que creuarem i continuarem recte per pista fins arribar a la senda que ens pujara al Tossal, Punt més elevat de la ruta. Les vistes son molt xules, es veu fins el mar. A partir d'ací es senda i camí fins tornar al pàrquing. Ruta molt completa, tenim bones sendes i bones vistes.

Dinar:

• Foto von AngelaMS

AngelaMS 23.01.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

La veritat es que sorpren la zona. No la coneixia i m'encanta.

• Foto von M.A.

M.A. 25.01.2018

Guarda y pendent..Salu2

• Foto von vmm59

vmm59 13.12.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Una ruta, muy completa para pasar una mañana de senderismo en la Serra Grossa. La ruta presenta un poco de dificultad en el acceso a la peña de la Cruz, pero el hecho de contar con la ayuda de los cables hacen el acceso más llevadero.

• Foto von Vicent Máñez

Vicent Máñez 14.03.2019

Gracies a tots per els comentaris i les valoracions. M'alegre que vos agradara la ruta.

• Foto von juan Llorca 85

juan Llorca 85 05.10.2019

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

L'he fet aquest mati la ruta esta molt be te molt bones vistes i grans paisatges, no es gens dificil de fer

• Foto von Vicent Máñez

Vicent Máñez 08.10.2019

Gracies per el comentari i la valoracio. M'alegre que la disfrutares. Salutacions