Schwierigkeitsgrad   Schwer

1,6
3,1

angezeigt 94 Mal, heruntergeladen 2 Mal

bei Vianden, Vianden (Lëtzebuerg)

Het uitgangspunt is de parkeerplaats nabij het kasteel. Van hieruit leidt de route omhoog over een verharde weg die snel na een korte tijd heen gaat. Volg hier het blauwe bord van SI Vianden met het 'M'. Na een tijdje bereikt u een antenne; hier slaat u linksaf en volgt u het bospad tot het leidt kort voor een weide weer door een eikenbos. Bij het volgende kruispunt steekt u een bospad over en volgt u het bord 'M' op een klein pad door een droog eikenbos. Dit pad komt ook terug in een bospad. Hier slaat u linksaf en volgt het pad parallel aan de helling voor een paar kilometer door verschillende bossoorten totdat het leidt naar een verharde weg. Van hier volgt u het bord 'M' niet. Volg dit pad kort en draai dan rechtsaf op een bospad, dat gedeeltelijk naar beneden naar beneden loopt naar de bekkenbak van het reservoir. Aan de onderkant bereikt u een hek en gaat u hier rechtsaf. Kort daarna steek een kleine stroom over en volg dan het pad naar beneden naar de foto kapel. Van daaruit ga je langs het kruispunt en volg dit hoofdpad door het bos tot je de oprit naar het kasteel bereikt. Sla rechtsaf en ga terug naar de parkeerplaats, het beginpunt van de wandeling. Van daaruit ga je langs het kruispunt en volg dit hoofdpad door het bos tot je de oprit naar het kasteel bereikt. Sla rechtsaf en ga terug naar de parkeerplaats, het beginpunt van de wandeling. Van daaruit ga je langs het kruispunt en volg dit hoofdpad door het bos tot je de oprit naar het kasteel bereikt. Sla rechtsaf en ga terug naar de parkeerplaats, het beginpunt van de wandeling.

Mehr anzeigen external

• Foto von RAW1973

RAW1973 04.05.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

very nice walk through the forest of Vianden, with some spectacular offroad trails. we had great fun. walked this trail with my wife and two kids (8 & 10 yo). They enjoyed it also very much. Off road part was tricky but doable.