sergib13

Aufgezeichnet August 2020

9,2

angezeigt 15 Mal, heruntergeladen 0 Mal

bei Viliella, Catalunya (España)

Abans de començar dir que la ruta és d'uns 27-28km no 36km ja que va haver un problema amb la app i va sortir-se de la ruta uns km (es veu força clar al mapa jajaja).
Ruta que comença al poble de Viliella. Es pot començar més amunt a Cal Jan de la Llosa, un mas que hi ha uns km més enllà si vas amb un cotxe alt i preparat ja que el camí es força pedregós i ple de sots, a més s'ha de pagar al amo de Cal Jan per deixar el cotxe.
Doncs bé un cop arribat a Cal Jan i creuar el riu es pot agafar els dos camins el de la esquerra o la dreta, els dos porten al mateix lloc. Cal seguir la ruta 25, també marcat amb els colors blancs i vermells. El camí transcorre per tota la vall passant per varios prats fins arribar a la part final, més complicada per la pendent i el recorregut.
De tornada cal seguir el mateix camí.
És una ruta que per la seva durada i desnivell acumulat es de dificultat moderada alta. Si bé és cert que sempre es pot parar en qualsevol dels prats que es trobaran durant el camí, descansar, menjar i tornar... ja que totes les vistes durant el trajecte són impresionants