• Foto von Tour du Mont Blanc, 4ª Etapa, La Fouly-Refuge la Peule-Tête de Ferret-Col du Gran Ferret-Refuge Elena

Schwierigkeitsgrad   Moderat

Zeit  7 Stunden 2 Minuten

Koordinaten 2333

Uploaded 7. September 2017

Recorded August 2017

3,3
6,6

angezeigt 56 Mal, heruntergeladen 4 Mal

bei La Fouly, Canton du Valais (Switzerland)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l'excursió.

Per fer el recorregut del Tour del Mont Blanc varem contractar els serveis de l'empresa CAIRN Trekking - Tour del Mont Blanc, que ofereix diversos serveis. Depenent del que es contracta, comporta allotjaments en refugis o petits hotels de muntanya que fa que el recorregut del Tour variï en algun tram.

Es aquesta la 4ª Etapa del Tour de Mont Blanc que va de: La Fauly al Refuge Elena, i és continuïtat de la:

Tour du Mont Blanc, 3ª Etapa, Champex-Issert-Les Arlaches-Praz de Fort-La Fouly

El seu recorregut és ben fressat i no té cap dificultat per una persona acostumada a a caminar per la muntanya. En totes les cruïlles trobareu pals indicatius que van senyalitzant el recorregut.

El recorregut d'aquesta 4ª Etapa és : Sortida del poble de La Fauly, arribada al Refuge Elena.
Anirem per la pista asfaltada que surt del poble en direcció sud per anar al petit veïnat de Ferret fins trobar una pista que baixa per la cara sud-oest a creuar el Riu. La seguirem fins trobar una cruïlla on trobem el camí que va al Refugi de la Léchèreque seguirem.
Una mica més amunt tornem a trobar un altre encreuament. Aquí deixarem el camí de Léchère i agafarem el que va al Col du Gran Ferret. En la pujada passarem per el costat d'una cabana coneguda amb el nom de Le Pramplo i més amunt per el Refuge de La Peule.
En arribar a sota del Col du Gran Ferret deixarem el camí fressat i anirem per sobre de l'herbat en direcció a Ponent a trobar el Petit Col Ferret on trobem el camí que ens pujarà a la Tête de Ferret (molt bon mirador de 360º). Retornarem al Petit Col i seguirem el camí que marxa per la carena fins trobar el Col du Gran Ferret (frontera entra Suïssa i Italià).
En aquest punt agafarem el camí que baixa molt fortament en direcció al sud-oest per anar a trobar el Refuge Elena.
Aquesta Etapa té continuïtat amb la:

Tour du Mont Blanc, 5ª Etapa, Refuge Elena-Arnouva-Refuge Bonatti-Refuge Bertone-Courmayeur

Cartografia Tour du Mont Blanc de l' Escursionista Editore.